Bella Hadid u ulozi zaštitnog lica brenda Miss Sixty

Miss Sixty na našim prostorima ima gotovo kultni status, zahvaljujući autentičnim denim komadima koji brišu granicu između street estetike i estetike visoke mode. Popularnost ovog italijanskog brenda ne prestaje od devedesetih ali ništa ne može da se poredi sa buzzom koji je postigao kampanjom za proleće/leto 2021, čije je zaštitno lice supermodel nove generacije Bella Hadid.

 

Obučena u najnoviju kolekciju Miss Sixty, Bella predstavlja savršen spoj ženstvenosti, jednostavnosti i opuštenog stila – odnosno onog cool stava koji nam se istovremeno čini veoma bliskim i potpuno nedostižnim.

 

 

 

 

 

 

U kampanji je možemo videti u all white stajlingu sa vintidž farmerkama dubokog struka i topom sa puf rukavima, u kojem izgleda kao modna boginja savremenog doba, ali i klasična, retro američka devojka.

 

It komadi za proleće su farmerke u ružičastoj, crnoj i beloj boji i svim nijansama plave, kao i trendi topovi različitih krojeva, od minimalističkih modela bez rukava do onih asimetričnog oblika, sa volanima ili pak metalnim detaljima.

 

Novu kolekciju Miss Sixty možete pronaći u multibrand concept prodavnicama Fashion&Friends u šoping centrima Galerija Belgrade, Ušće, Rajićeva i Delta  City u Beogradu i Promenada u Novom Sadu, kao i u onlajn šopu fashionandfriends.com.

Pretplati se za više korisnih informacija

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

close

WANT MORE?

PRETPLATI SE ZA VIŠE KORISNIH INFORMACIJA

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Оставите одговор

%d bloggers like this: