Činjenice koje niste znali o kompaniji HONOR

HONOR, kao tehnološki brend sa vrhunskim performansama svojih proizvoda, zahvaljujući izvanrednim rezultatima u Kini najavljuje veliki povratak na globalno tržište. Srbija neće biti izuzeta iz ambicioznih planova kompanije, te će korisnici u našoj zemlji uskoro moći da se uvere u jedinstveno iskustvo koje novi HONOR uređaji pružaju.

Prisustvo kompanije HONOR u Srbiji

HONOR na svim tržištima na kojima je prisutan uglavnom posluje na isti način i sa istom misijom – nezavisno od toga da li tržište ima milione ili hiljade kupaca.

„Principi kojima se vodimo na najvećim tržištima, isti su oni koje primenjujemo u poslovanju i u Srbiji. To znači da neprestano pratimo promene na tržištu i u ekonomiji, kao i potrebe korisnika. Na srpskom tržištu u poslednjih nekoliko godina primećujemo dinamičan razvoj telekomunikacionog sektora, naročito u industriji pametnih telefona, sa potencijalom za dalji rast. U narednom periodu korisnici će imati priliku da se uvere da ostajemo posvećeni daljem razvoju poslovanja u Srbiji, pružajući im visoko kvalitetne proizvode i kontinuirano poboljšavajući njihovu svakodnevicu”, kaže Bruce Huang, generalni menadžer za HONOR Srbija, Hrvatska i Slovenija.

Korisnici u Srbiji mogu da očekuju da će u bliskoj budućnosti, i ranije nego što pretpostavljaju, moći da se uvere u inovacije i tehnološke mogućnosti koje su prisutne u HONOR uređajima – pametnim telefonima, prenosnim računarima, pametnim ekranima, tabletima, nosivim uređajima, TrueWireless slušalicama i ruterima.

HONOR je namenjen – svima

Prethodno, HONOR je bio vodeći globalni tehnološki brend namenjen omladini. Sada, HONOR ima za cilj da postane globalni kultni tehnološki brend i omogući pametan život u svim scenarijima i na svim kanalima, za sve ljude, stvarajući novi inteligentni svet za sve.

„Kako bismo to postigli, nadograđujemo portfolio proizvoda i interne operacije kako bismo ponudili proizvode posebno dizajnirane za potrebe opšte populacije, ali i najzahtevnijih korisnika. Naš cilj je da imamo sveobuhvatan portfolio namenjen različitim cenovnim razredima, kao i da postavimo standarde u industriji estetskim dizajnom, vrhunskim korisničkim iskustvom, uz pristupačnost naše tehnologije za sve”, poručuje Bruce Huang.

Da li HONOR ima resurse za dalji razvoj nakon odvajanja od Huawei-ja?

HONOR, uprkos tome što je mlada kompanija, ima mogućnosti da proprati celokupan proces, odnosno end-to-end operacije, od istraživanja i razvoja, lanaca snabdevanja, proizvodnje, do prodaje, marketinga, usluga i finansija. Istraživanja i razvoj, kao i stalni fokus na razvoj najsavremenijih tehnologija, pomažu kompaniji da ostane konkurentna. Trenutno, HONOR ima preko 10.000 zaposlenih širom sveta, a 50 odsto njih su stručnjaci za istraživanje i razvoj. Sa 30.000 maloprodajnih lokacija i 3.000 centara za korisničku podršku, dopire do ljudi iz svih krajeva sveta.

S inovacijom proizvoda kao osnovnom vrednošću, HONOR nastavlja da ulaže velika sredstva u istraživanje i razvoj kako bi podržao svoj portfolio pametnih telefona i drugih pametnih uređaja, težeći postizanju savršene ravnoteže između najsavremenije tehnologije i vrhunskog korisničkog iskustva.

HONOR MagicBook V 14 i saradnja sa kompanijom Microsoft

HONOR je u Kini nedavno lansirao HONOR MagicBook V 14, jedan od prvih prenosnih računara na svetu sa unapred instaliranim Microsoft Windows 11 operativnim sistemom. Na taj način HONOR i Microsoft nastavljaju da jačaju strateško partnerstvo i razvijaju rešenja koja mogu da uključe različite softverske i hardverske tehnologije za različite potrebe korisnika. Kao i u industriji smartfona, i u kategoriji laptopova HONOR neprestano radi na unapređenjima i implementaciji novih tehnologija koje će predstaviti u narednim uređajima kako globalno, tako i u Srbiji.

Honor će u partnerstvu sa Microsoftom integrisati cloud computing i AI tehnologiju u svoje proizvode i servise, među kojima su Yoyo inteligentni asistent, AI travel asistent, servisi za prevođenje i drugo.

Pretplati se za više korisnih informacija

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

close

WANT MORE?

PRETPLATI SE ZA VIŠE KORISNIH INFORMACIJA

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

2 thoughts on “Činjenice koje niste znali o kompaniji HONOR

Оставите одговор

%d bloggers like this: