Leto je u punom jeku, a to znači da je pravo vreme da se udobno smestite i uživate u nekim od najnovijih filmova i serija koje su nedavno izašle.

U nastavku donosimo recenzije nekoliko naslova koji su privukli pažnju kritike i publike.

Filmovi:

1. „Oppenheimer“

Režija: Kristofer Nolan
Glavne uloge: Kilijan Marfi, Robert Dauni Džunior, Florens Pju

Kristofer Nolan je ponovo uspeo da oduševi publiku i kritiku sa svojim novim filmom „Oppenheimer“. Film prati život i rad Dž. Roberta Openhajmera, jednog od ključnih naučnika u razvoju atomske bombe tokom Drugog svetskog rata. Kilijan Marfi briljira u glavnoj ulozi, donoseći kompleksnost i dubinu ovom liku. „Oppenheimer“ je vizuelno impresivan i duboko promišljen film koji se bavi moralnim dilemama i posledicama naučnih otkrića.

2. „Barbie“

Režija: Greta Gervig
Glavne uloge: Margo Robi, Rajan Gosling, Amerika Ferera

„Barbie“ je film koji donosi svež i moderan pristup kultnom liku. Greta Gervig je stvorila šarmantnu i duhovitu komediju koja istražuje teme identiteta, samopouzdanja i društvenih očekivanja. Margo Robi i Rajan Gosling donose nezaboravne performanse, a hemija između njih dvoje je sjajna. Ovaj film je savršen za sve uzraste i garantuje smeh i zabavu.

Serije:

1. „The Bear“

Kreator: Kristofer Storer
Glavne uloge: Džeremi Alen Vajt, Ebon Mos-Bahrah, Liza Kolon-Zajas

„The Bear“ je nova drama koja se fokusira na mladog kuvara koji se vraća u Čikago kako bi preuzeo porodični restoran. Serija istražuje izazove vođenja restorana, ali i lične borbe i odnose likova. Džeremi Alen Vajt je izvanredan u glavnoj ulozi, a serija je pohvaljena zbog svoje autentičnosti i emotivne dubine. „The Bear“ je obavezna za sve ljubitelje drama i gastronomije.

2. „Black Mirror“ (Sezona 6)

Kreator: Čarli Bruker
Glavne uloge: Aaron Paul, Salma Hayek, Josh Hartnett

„Black Mirror“ se vraća sa novom sezonom i još jednom nas vodi u distopijske scenarije koji istražuju tamnu stranu tehnologije i društva. Svaka epizoda je samostalna priča koja se bavi različitim temama, od virtualne stvarnosti do društvenih mreža. Nova sezona donosi neke zaista uznemirujuće i provokativne priče koje će vas naterati na razmišljanje.

Loading

About Author

You may also like