HONOR spreman za trijumfalni povratak na globalno tržište

HONOR, nedugo nakon što je postao nezavisna kompanija, zauzeo je značajan udeo na tržištu u Kini. Faktori koji su doprineli rastu kompanije HONOR u Kini između ostalog su end-to-end proces, strateška partnerstva, lansiranje novih proizvoda i velike mogućnosti za istraživanje i razvoj.

„HONOR, uprkos tome što je mlada kompanija, ima mogućnosti da proprati celokupan proces, odnosno end-to-end operacije, od istraživanja i razvoja, lanaca snabdevanja, proizvodnje, do prodaje, marketinga, usluga i finansija. Istraživanja i razvoj, kao i stalni fokus na razvoj najsavremenijih tehnologija, pomažu kompaniji da ostane konkurentna. Trenutno, imamo preko 10.000 zaposlenih širom sveta, a 50 odsto njih su stručnjaci za istraživanje i razvoj. Sa 30.000 maloprodajnih lokacija i 3.000 centara za korisničku podršku, dopiremo do ljudi iz svih krajeva sveta”, rekao je George Zhao, izvršni direktor kompanije HONOR Device Co.

 

Novi uređaji opravdali očekivanja

 

Uspesima kompanije doprinela su i lansiranja novih smartfona. U prethodnom periodu na kineskom i pojedinim svetskim tržištima lansirana je HONOR 50 serija, dok je u avgustu predstavljena Magic3 serija sa čak tri modela, Magic3, Magic3 Pro i Magic3 Pro+. Tom prilikom, George Zhao je istakao da je nova Magic3 serija otelotvorenje vizije brenda u vezi sa budućnošću mobilne tehnologije, ali i da predstavlja inovativne ideje koje su sprovedene u delo radi potpunog korisničkog iskustva.

 

HONOR treći na tržištu Kine

 

Analiza tržišta pametnih telefona u Kini, koju je objavio Cinno Research, samo potvrđuje stremljenja i viziju kompanije. Brend HONOR, dospeo je na treće mesto na domaćem tržištu gledajući prodaju pametnih telefona. Kompanija, koja sada posluje nezavisno od Huawei-ja, u julu je prodala čak 4 miliona smartfona, nadmašivši Xiaomi (3,9 miliona uređaja) i Apple (3 miliona). Dodatno, prema mesečnim podacima Market Pulse data kompanije Counterpoint Research, tržišni udeo ovog brenda u Kini je skočio sa 5,1% u januaru, na 8,4% u junu.

 

Imajući u vidu rezultate koje je HONOR ostvario u Kini, trijumfalni povratak na globalno tržište je izvestan i nagoveštava svetlu budućnost kompanije, pogotovo zbog novih uređaja koji nas očekuju u narednom periodu.

 

Pretplati se za više korisnih informacija

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

close

WANT MORE?

PRETPLATI SE ZA VIŠE KORISNIH INFORMACIJA

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

2 thoughts on “HONOR spreman za trijumfalni povratak na globalno tržište

Оставите одговор

%d bloggers like this: