KIEHL’S SINCE 1851 PREDSTAVLJA SVOJU ONLINE PRODAVNICU

Kiehl’s since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, predstavlja svoju online prodavnicu u Srbiji.

Kiehl’s online prodavnica je predstavljena 17. decembra sa ciljem pružanja individualnog rešenja za negu kože pomoću efikasnih i legendarnih formula koje vole korisnici širom sveta. Ultra Facial Cream krema za lice,  Creamy Eye Treatment with Avocado krema za područje oko očiju i Midnight Recovery Concentrate koncentrat za lice sa esencijalnim uljima su samo neki od proizvoda koje ćete pronaći na novoj stranici za online kupovinu. 

 

Nova Kiehl’s online prodavnica je intuitivna, jednostavna za upotrebu i nastoji da u digitalnom obliku prenese iskustvo kupovine u Kiehl’s prodavnici. Pomoću sofisticiranog korisničkog interfejsa osmišljenog kako bi kupovinu putem interneta učinio ispunjavajućim iskustvom, Kiehl’s online prodavnica je optimizovana za mobilne telefone i računare. Kako bi postupak pretraživanja i navigacije bio jednostavniji, Kiehl’sova online prodavnica je segmentisana na različite odeljke poput najprodavanijih proizvoda, novih proizvoda, anti-age proizvoda, posebnih ponuda i poklona.

Kiehl’s proizvodi formulisani su kako bi se osigurao visok kvalitet nege kože koju kupci od brenda očekuju još od 1851. godine. Kiehl’s proizvodi ostaju verni svojoj apotekarskoj tradiciji i ekspertski su formulisani kako bi očuvali, obnovili i ojačali barijeru kože i zaštitili kožu od oštećenja i pomogli joj da zadrži vlagu. Formulisana sa visokim koncentracijama najboljih sastojaka, Kiehl’sova dnevna doza nege kože dokazano pruža vidljive rezultate. Za postizanje zdravijeg izgleda kože potrebno je samo nekoliko minuta dnevno.

 

 

 

 

Nasleđe i dugogodišnja tradicija su temelj Kiehl’sovog poslovanja, a upravo jedinstvenu, opsežnu tradiciju predstavlja mešavina kozmetičkog, apotekarskog, botaničkog i medicinskog znanja i iskustva koje se stiče i razvija generacijama. Danas je Kiehl’s posvećen pružanju kvalitetnih proizvoda za negu kože i kose putem najnaprednije nauke i pomoću jedinstvenih i prepoznatljivih sastojaka.

 

Povodom predstavljanja Kiehl’s since 1851 online prodavnice, Matija Posavec, brend direktor Kiehl’sa za Adria Balkan region je izjavio sledeće:


Oduševljeni smo što možemo da isporučimo naše najkvalitetnije proizvode za negu kože i kose na kućni prag naših kupaca. Danas nije retkost čuti da je nega kože zapravo briga o sebi i upravo zato pružamo priliku kupcima da iskuse luksuzne proizvode za negu kože i kose iz udobnosti svog doma. Kupci su uvek bili u središtu svega što radimo i zbog toga je naš cilj da ponudimo proizvode za različite tipove kože u različitim vremenskim uslovima, pružanjem efikasnih rešenja i ciljanih tretmana. Budući da Kiehl’s nastoji da poveže generacije putem uspomena, tradicije i nege kože koja se kroz vreme pokazala učinkovitom, zahvalni smo što možemo zajedno sa vama da krenemo na ovo digitalno putovanje.”

Kiehl’s je osnovan u njujorškoj četvrti Ist Vilidž kao klasična apoteka. Njegovo jedinstveno i bogato nasleđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo sa generacije na generaciju.

Pretplati se za više korisnih informacija

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

close

WANT MORE?

PRETPLATI SE ZA VIŠE KORISNIH INFORMACIJA

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Оставите одговор

%d bloggers like this: