FOTO: GettyImages

OLIMPIJSKE IGRE OBARAJU SVE REKORDE U EVROPI NA DISCOVERY DIGITALNIM PLATFORMAMA

Više od 372 miliona ljudi iz Evrope pratilo je Olimpijske igre u Tokiju, a preko 175 miliona korisnika je gledalo Discovery prenos putem televizije i digitalnih platformi. Takođe, skoro 200 miliona gledalaca pratilo je Tokio 2020 i putem partnerskih emitera sa kojima je Discovery sklopio ugovore, uključujući i 45 nacionalnih emitera širom Evrope. Prikazivanje svih značajnih momenata sa Igara Tokio 2020, dovelo je do rekordnog broja poseta Discovery digitalnih platformi i to skoro tri puta više u poređenju sa pretplatama u toku Zimskih olimpijskih igara u Pjongjangu 2018. godine.

Gledaoci su sada u proseku proveli 60 odsto minuta više prateći Tokio 2020, u poređenju sa praćenjem Zimskih igara 2018, a čak 1,3 milijarde minuta olimpijskog sadržaja pogledano je putem platformi discovery+ i Eurosport. Prve Letnje olimpijske igre koje je pratio Discovery, obeležilo je veliko interesovanje ljudi širom Evrope za ovaj najveći svetski događaj, kao i velika želja publike da stvori personalizovano iskustvo birajući šta će pratiti, koji sport, kog nacionalnog heroja ili koju inspirativnu priču. 

 

„Od 2015. godine sarađujemo sa Međunarodnim olimpijskim komitetom i od tada je Discovery posvećen rastu broja gledalaca iz Evrope koji prate Olimpijske igre. Uprkos izazovima koje nam je donela pandemija, sada smo ispunili ambiciju ostvarivanja rekordnog dosega i gledanosti, a doveli smo i novu publiku na Zimske i Letnje olimpijske igre. To smo postigli zajedno sa više od 45 partnera sa kojima Discovery sarađuje. Želim da se zahvalim izuzetnom timu koji je neumorno radio u nezapamćenim uslovima, kao i našim partnerima IOC i OBS uz pomoć kojih smo Igre uspešno približili gledaocima širom Evrope“ – izjavio je Jean-Briac Perrette, predsednik i izvršni direktor Discovery International.

 

Predsednik sporta na Discovery-u Andrew Georgiou, dodao je: „Tokio 2020. su zaista bile jedinstvene Olimpijske igre i ujedno, za Discovery, privilegija da ih predstavi gledaocima širom Evrope i to u rekordnom broju na digitalnim platformama. Discovery je nenadmašan u pričanju sportskih priča, kako na terenu, tako i van njega, zato smo oduševili publiku na svim platformama. Povećanje publike kroz sport je nešto što najbolje radimo i posebno smo ponosni jer smo postigli uspeh kroz platformu discovery+ putem koje smo privukli nove i drugačije potrošače. Već se spremamo za Peking 2022. godine, što će se održati za manje od šest meseci, a preuzimanje štafete na Ceremoniji zatvaranja Olimpijade u Tokiju, dovodi Olimpijske igre i u Evropu, odnosno Pariz.“ 

 

Discovery je predstavio Olimpijske igre Tokio 2020 na 50 tržišta u Evropi sa 11 nacionalnih produkcija i pokrivanjem na 19 jezika. 

 

Pretplati se za više korisnih informacija

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

close

WANT MORE?

PRETPLATI SE ZA VIŠE KORISNIH INFORMACIJA

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Оставите одговор

%d bloggers like this: