Otkrivamo kako da smršate kilogram nedeljno bez treninga i dijete

Ako nemate vremena da posećujete teretanu ili da se redovno bavite sportom, ne treba da brinete, jer postoje i drugi načini da izgubite kilograme. Isto važi i za situacije kada ne stižete da spremite zdrave obroke ili vam nedostaje discipline da odbijete kaloričniji obrok – neželjene kilograme možete izgubiti na prilično jednostavan način – hodanjem

Kada šetate, svesno utičete na to da se osećate bolje i budete zdraviji, što nije slučaj kada slobodno vreme provodite gledajući serije ili televizijski program. Osim što ćete izgubiti kilograme, redovna šetnja će pozitivno uticati na vaše celokupno zdravlje.

 

Osoba koja prelazi više od 10 000 koraka dnevno, imaće veći udarni volumen srca od nekog ko dnevno prelazi, recimo 2000 koraka. Udarni volumen srca označava koliko krvi srce pumpa po otkucaju, a ljudi sa većim udarnim volumenom imaju manji rizik za dobijanje neke bolesti. 

 

Osim toga, hodanje pomaže stabilizovanju šećera u krvi – osoba koja prelazi 10 000 koraka dnevno će nakon obroka imati nižu glukozu i insulin u krvi, a nivo glukoze i insulina pokazuju da li postoji rizik da se razviju djabetes tipa 2 ili kardiovaskularnih bolesti. 

 

Šetnja, takođe, utiče pozitivno na rad mozga – fizička aktivnost podstiče mozak da se prilagodi novim situacijama, ali i podstiče stvaranje novih ćelija u hipokampusu – delu mozga koji je zadužen da reguliše pamćenje i emocije. 

 

Oni koji prelaze dnevno više od 10 000 koraka, skladište manje telesne masti. Kod fizički neaktivnih osoba, kalorije će se češće taložiti kao masti u mišićima ili jetri, dok se kod fizički aktivnih osoba hrana ne taloži, već daje telu dodatnu energiju. 

 

Često se sa svih strana čuje razgovor o 10 000 koraka u kojima se poredi ko je koliko prešao i rezultati su neosporni, jer nijedan vid fizičke aktivnosti ne može biti štetan ili neefikasan. Prema studiji iz 2017. godine – pri gubljenju kilograma, prelaženje više od ovog broja koraka dnevno je efikasno koliko i trening od 30 minuta.

Model prelaženja najmanje 10 000 koraka dnevno je zasnovan na tome da kretanje postane deo dnevne rutine, jer da bi se gubila težina treba stvoriti zdrave navike. Tako je, naučno dokazano da ako svakog dana prelazite više od 10 000 koraka, na nedeljnom nivou će biti sagoreno između 2000 i 3500 kalorija, čime će se kilaža smanjiti za oko pola kilograma u tom periodu.  

Zbog toga je brojka od 10 000 zaista magična cifra, jer se mnogi ljudi trude da što više hodaju, samim tim manje koriste prevoz, takmiče se sa prijateljima ko će više preći i generalno su fizički aktivniji. Samim tim, brojka od 10 000 koraka postala je cilj koji svako ko vodi računa o svom zdravlju treba da dostigne svakodnevno, kako bi dan bio produktivan.

 

Kako biste uvek imali uvid u to koliko ste koraka prešli i koliko vam je još potrebno kako biste došli do cilja, nije potrebno da nosite pedometar sa sobom – dovoljno je da odaberete jedan od Amazfit satova koji će odgovarati vašem stilu i potrebama koje imate. 

 

Amazfit je ponudio elegantno i moderno rešenje time što je proizveo satove koji su idealan partner u fizičkoj aktivnosti, a zahvaljujući kojima ćete imati sve podatke oko svog ručnog zgloba. Pomoći će vam da u svakom trenutku znate na koliko ste koraka do cilja, koliko ste kalorija sagoreli i kako napreduje plan redukovanja težine koji ste napravili. 

 

Amazfit Neo je spoj savremenih karakteristika i retro dizajna. Izgledom podseća na satove koji su bili popularni krajem dvadesetog veka, te se zbog svog dobro poznatog izgleda izdvaja u odnosu na ostale moderne satove. 

Amazfit GTS 2 mini je pametan sat koji je idealan za one koji prate trendove i žele da im se modni dodaci savršeno uklope uz stil. Osim zbog savršenog dizajna, GTS 2 mini je idealan partner u sportskim aktivnostima.

 

Amazfit GTR Sport je savršen izbor za ljude koji nemaju mnogo prostora između poslovnih obaveza i slobodnog vremena. Osim što se uklapa i uz odelo i uz trenerku, ovaj pametni sat će uspeti da isprati svaki vaš korak, šta god radili. 

 

Uz Amazfit nijedan vaš korak neće biti preskočen.

 

Na samom kraju, važno je napomenuti i da 10 000 koraka nije idealan broj za svakog čoveka, naime, trebalo bi napraviti dodatne korake uz ove koje redovno prelazite kako biste gubili kilograme uz redukovanu ishranu. Možda vam nisu potrebne skupe dijete, ali da biste gubili kilograme, potrebno je da redukujete unos šećera, jedete manje kaloričnu hranu i unosite dovoljno tečnosti. Takođe je važno voditi računa o unosu kalorija, ali obratite pažnju – nije isto pojesti voće koje ima 100 kalorija i pojesti čips koji ima istu kalorijsku vrednost. 

 

 

 28 total views,  2 views today

2 thoughts on “Otkrivamo kako da smršate kilogram nedeljno bez treninga i dijete