Subotu 11. maja 2024. godine pamtićemo kao dan kada je po prvi put u istoriji Pesme Evrovizije trofej odnela rodno nebinarna osoba! Nakon što su Lys Assia (1956) i Céline Dion (1988) odnele pobedu za Švjacarsku, došao je red da Nemo sedne na isti tron i pesmom „The Code“ obezbedi svojoj državi još jednu priliku da sledeće godine budu domaćini ovog prestižnog muzičkog takmičenja.
POBEDNIČKI NASTUP ŠVAJCARSKE MOŽETE POGLEDATI OVDE!
NEMO – THE CODE MUZIČKI VIDEO MOŽETE POGLEDATI OVDE!
Izdanje „The Code“ je u Srbiji dostupno na servisima Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal i YouTube Music, kao i širom sveta u svim digitalnim prodavnicama: https://umrs.lnk.to/
Pored trijumfa Švajcarske, drugo mesto i njihov najbolji rezultat ikada ostvarile su i naše komšije. Hrvatski predstavnik Baby Lasagna numerom „Rim Tim Tagi Dim“ osvojio je najviše bodova publike, OGAE nagradu publike, kao i Marcel Bezencon u kategotiji Press Award. Impresivno je istaknuti kako je u jeku finalne večeri pesma „Rim Tim Tagi Dim“ zauzela 6. poziciju na globalnoj Spotify top listi viralnih hitova.
BABY LASAGNA OSVOJIO PUBLIKU I DONEO HRVATSKOJ NAJBOLJI REZULTAT DO SADA!
„There’s no going back!“
Marko Purišić je umetničkim imenom Baby Lasagna i autorskom pesmom odmah privukao veliku pažnju i istakao se kao jedan od favorita najprestižnijeg muzičkog takmičenja Pesma Evrovizije koje se ove godine održalo u Malmeu u Švedskoj. I pored ulaska u hrvatski nacionalni izbor kao rezerva, pesmom, energičnim nastupom, iskrenošću i sjajnom ličnošću uspeo je da osvoji glasove publike i stručnog žirija. To mu je, sudeći po reakcijama, uspelo i mnogo pre same finalne večeri. Priča o mladiću iz malog grada, koji voli ples, mačke i ljude sa kojima je odrastao, ali sve to mora da napusti i uputi se u veliki grad, rasplesala je srca ljudi širom Evrope i sveta.
FINALNI NASTUP BABY LASAGNE SA PESMOM „RIM TIM TAGI DIM“ MOŽETE POGLEDATI OVDE!
BABY LASAGNE – „RIM TIM TAGI DIM“ MUZIČKI VIDEO MOŽETE POGLEDATI OVDE!
Numera, čiju muziku i tekst potpisuje sam muzičar, mesecima vlada hrvatskim radijskim etrom, a prateći video, u kojem učestvuju muzičarevi prijatelji i poznanici, stavljen na vodeću poziciju najgledanijih ESC spotova. Na evrovizijskim kladionicama čvrsto je držao prvo mesto, kao favorit kome su dan uoči finalne večeri predviđali da će imati više od 40 odsto šansi za pobedu.
Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo koristi za poigravanje različitim žanrovima, a njegov opušten pristup muzici ogleda se u humoru i ležernosti tekstova. Koristeći se muzikom, Marko pokušava da prenese dublju poruku o brigama i problemima sveta.
Čestitamo na fenomenalnim rezultatima i sa nestrpljenjem čekamo narednu godinu!
Izdanje „Rim Tim Tagi Dim“ je u Srbiji dostupno na servisima Spotify, Apple Music, Deezer, Tidal i YouTube Music, kao i širom sveta u svim digitalnim prodavnicama: KLIK