VIRTUELNA IZLOŽBA KOMPANIJE VISA OKUPILA NAŠE GLUMCE, UMETNIKE I SPORTISTE I UKAZALA NA VAŽNOST BEZBEDNOSTI DIGITALNIH PLAĆANJA

Povodom Međunarodne sedmice podizanja svesti o zloupotrebama kompanija Visa, svetski lider u digitalnim plaćanjima, organizovala je “virtuelnu” izložbu na temu bezbednog plaćanja i sigurnosti na internetu. Učesnici izložbe su promovisali važnost edukacije potrošača o bezbednosti prilikom inovativnih načina plaćanja.

 

Autori izložbe Nebojša Babić, jedan od najuglednijih srpskih fotografa, i Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i čuveni strit artist, stvorili su zanimljiv vizual koji simboliše biometriju, način plaćanja uz pomoć otiska prsta i šablona prepoznavanja lica. Reč je o izuzetno pouzdanim metodama autentifikacije, koje pružaju vrhunsku bezbednost i zaštitu korisnika na internetu. 

 

Inspirisane time, nastale su zanimljive fotografije na kojima su se našli glumci Luka Raco i Anja Alač, odbojkašica Milica Tasić, novinarka Nela Bunčić, arhitekta i umetnica Marija Pecić, kao i manekenka Aleksandra Dobrić. Svako od njih je na svojoj Instagram stranici podelio i svojesvrstan rečnik pojmova na temu bezbednosti plaćanja, kako bi dodatno približio ovu temu što većem broju ljudi.

 

 

 

photo: ©Nebojša Babić

 

 

 

 

 

“Gotovo svakodnevno koristim digitalna plaćanja i veoma mi je važno da u svakom trenutku imam što veći nivo sigurnosti. Primer takve, sigurne, vrste plaćanja je upravo otisak prsta, čiji umetnički prikaz smo stavili u centar vizuala. Dodali smo i “face recognition” šablon, jer nam se dopadaju moderne tehnologije koje doprinose da plaćanje funkcioniše brže, efikasnije i povećavaju bezbednost“, rekao je Nebojša Babić, jedan od najznačajnijih stvaralaca u oblasti fotografije u Srbiji.

 

Edukacija potrošača na temu bezbednosti digitalnih plaćanja je nešto što je prioritet i glavni cilj svih u Visa.

 

 

 

photo: ©Nebojša Babić

 

 

 

“Svima u Visa naši korisnici su na prvom mestu, kao i njihova bezbednost tokom plaćanja. Zato se trudimo da stalno unapređujemo sisteme koji im pružaju sigurnost, ali i da ih informišemo o tome kakve rezultate ostvarujemo na tom planu.

Deo tih napora je i izložba koju smo napravili virtuelno, zbog okolnosti u kojima se nalazimo, a gde je u prvom planu biometrijsko plaćanje, sa kojim se ljudi u Srbiji sve više upoznaju.

Pritom, nedavno istraživanje koje smo sproveli u regionu je pokazalo da više od polovine ispitanih građana veruje da je prednost biometrije upravo sigurnost, odnosno da su očitavanje otiska prsta i prepoznavanje lica među najbezbednijim metodama plaćanja”, rekao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu, zahvalivši se svima koji su učestvovali u izložbi i pomogli da se na jednostavan način ispriča priča o sigurnosti, koristeći snagu naprednih tehnologija i inovacija.

 

 

 

photo: ©Nebojša Babić

 

 

 

 

Visa je pokrenula „Sačuvaj i zaštiti – prioriteti digitalnih plaćanja“ kampanju za edukaciju potrošača, čiji je cilj promocija bezbednih načina digitalnog plaćanja. Kampanja se bavi izazovima sa kojima se suočavaju potrošači i pruža savete koji im pomažu da se zaštite od zloupotreba povezanih sa plaćanjem.

 

Neke od ključnih preporuka kompanije Visa za potrošače uključuju kupovinu na poznatim web lokacijama e-trgovine, izbegavanje upotrebe javne WiFi konekcije tokom online plaćanja, traženje „s“ iza „http“ u adresama sajtova kako bi se potvrdilo da nude zaštitu, aktiviranje servisa Verified bi Visa u banci da bi se osiguralo plaćanje putem Interneta, odjava kada se god napušta web sajt, posebno ako se koristi javni računar, da se nikada ne dele podaci o ličnim nalozima na društvenim mrežama, putem e-pošte, telefona…

Pretplati se za više korisnih informacija

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Оставите одговор

%d bloggers like this: