Beograd je danas mirisao na opojne tonove lavande, smilja i citrusa – simbole mediteranske prirode koja inspiriše Biobazu, brend prirodne kozmetike farmaceutskog kvaliteta. Na događaju posvećenom brendu, ponovo je potvrđeno zašto je Biobaza sinonim za čistu, odgovornu i delotvornu negu kože, koju potrošači u Srbiji već godinama prepoznaju i biraju.
U središtu Biobaza filozofije nalazi se jednostavan princip „Iz prirode, s razumevanjem kože.“ Sve formule nastaju uz spoј bilja, mora i stručnog znanja farmaceuta, a razvijene su bez parabena, silikona, alkohola, veštačkih boja i mirisa. Oslanjajući se na moć prirode, Biobaza neguje, štiti i vraća ravnotežu koži, stvarajući osećaj poverenja i čistog luksuza koji ne pravi kompromise.
Biobaza je prepoznata po bogatom asortimanu koji je oblikovao tržište prirodne kozmetike od linija za negu tela kao što su gelovi za tuširanje i losioni, preko brend-legenda poput Tropic Sun maglice i Pekmeza za sunčanje, preko Green Tea Sensation roll-ona i muške kolekcije Jajoper, do proizvoda za negu kose i kože: šamponi, losioni, maske i regeneratori, kao i posebno razvijene linije za decu, bebe i mame.
Na događaju je najavljeno da Biobaza u Srbiji ulazi u novo poglavlje, uz podršku novog distributera Atlantic Brands, što će doprineti još boljoj dostupnosti proizvoda domaćim potrošačima.
„Biobaza je brend koji raste zahvaljujući poverenju potrošača i jasnoj viziji da ponudi prirodnu kozmetiku koja deluje. Srbija je tržište koje razume kvalitet i prirodnost, i verujem da će uz ovu saradnju Biobaza još snažnije zaživeti među ljudima koji biraju dobro za sebe i za planetu“, izjavio je Bojan Tolić, član Uprave za prodaju i marketing kompanije Magdis, u čijem sastavu je brend Biobaza.
Danas, kada se sve više govori o svesnim izborima i brizi o sebi i okolini, Biobaza ostaje dosledna svojoj filozofiji: prirodno, delotvorno i bez kompromisa.




