U nedavno relociranoj i proširenoj radnji Tommy Hilfiger, u prizemlju tržnog centra Ušće, 18. septembra održan je ekskluzivni događaj na kojem je predstavljena nova kolekcija za sezonu jesen/zima 2025 pod nazivom „The Hilfiger Racing Club.“
Gosti su imali priliku da zakorače u pažljivo osmišljen ambijent radnje, ispunjen raskošnim bojama, tartanom i prepoznatljivim karo dezenima. Kolekcija spaja klasične oksford košulje i rugby dukseve sa inovativnim materijalima, kreirajući jedinstvenu estetiku koja odražava duh autentičnog Hilfiger identiteta.
„The Hilfiger Racing Club“ kolekcija kombinuje sofisticirani preppy stil sa odvažnim detaljima inspirisanim trkačkom kulturom, spajajući bogatu tradiciju i savremene trendove. Poseban fokus stavljen je na visokokvalitetne materijale – od održivih vunenih tkanina u kaputima, preko funkcionalnih vodootpornih završnih slojeva na farmerkama, do raskošnih tartan i karo dezena. Svaki komad odiše individualnošću i poziva na slobodu izražavanja.
Posetioci događaja su među prvima otkrili novu kolekciju i uživali u jedinstvenoj atmosferi uz pažljivo odabrano osveženje i autentične njujorške delikatese. Nova radnja u Ušću postala je istinski epicentar stila u Beogradu – mesto gde se susreću savremeni trendovi i bogato nasleđe brenda.
Među zvanicama koje su prisustvovale događaju bili su influenseri Milica Bukumirović, Aleksa Todorović i Ceca Živojinović, glumica Ana Mandić, voditelj Stefan Popović, kao i brojna istaknuta imena iz sveta mode i lifestyle medija poput Harper’s Bazaar, BURO, Journal i DSCENE.
Ekskluzivno tokom vikenda, od 19. do 21. septembra, za sve članove Fashion&Friends Loyalty programa važi specijalna popust akcija do 25% na novu kolekciju, isključivo u radnji u Ušću.
Nova kolekcija „The Hilfiger Racing Club“ dostupna je u svim Tommy Hilfiger radnjama u Beogradu u Ušću, Galeriji i Rajićevoj, kao i u Big Fashion centru u Novom Sadu, online na fashionandfriends.com i putem mobilne aplikacije.
Fotografije: Aleksandra Vučković