Početna » Mila Durman: Uz pravu web blog i Instagram poslovnu strategiju, svi ciljevi mogu lako i brzo da se ispune

Mila Durman: Uz pravu web blog i Instagram poslovnu strategiju, svi ciljevi mogu lako i brzo da se ispune

by Lips&Heels
0 comments

Neozbiljnost često pripisujemo mlađim generacijama jer njima priliči. Iskustvo se stiče s godinama, te nam je negde i logično da ćemo tada ,,dotaći zvezde“ , odnosno ostvariti snove. Naša gošća će vas u to potpuno razuveriti. Njen uspeh, gledajući njene godine, je zadivljujuć i starijim generacijama sa lakoćom može postati idol. Da li su joj zvezde bile naklonjene, ili se pak radi o trudu, procenite sami. Nas inspiriše svojim savetima, uspehom, željom da pomogne početnicima jer kako navodi, ma koliko ljudi se bavi poslom koji je tvoj san, URADI TO jer voliš. Sa nama Mila Durman, blogerka, preduzetnica, uskoro i jutjuber.

 

S obzirom da si u blogosferi od 15-e godine, možeš li nam otkriti kako je sve to izgledalo na samom početku? Da li si imala neki plan od samog starta? 

 

Zapravo sam u blogosferi od svoje četrnaeste godine, u svojoj petnaestoj godini priključila zajednici Bloger Fest i od te godine moj biznis počinje znatno da se menja.

Na samom početku svoje karijere kao blogerke, moja jedina želja i moj jedini cilj bio je da pomognem mladima da prođu kroz taj određeni period puberteta. U tom periodu začetka moga bloga ja sam bila teenage blogerka i čitava poenta mog blogovanja bila je pomoć mladima. Nisam imala nikakav plan, niti predstavu šta sve mogu da postignem uz pomoć bloga. Tek nakon učlanjenja u Bloger Fest zajednicu počela sam da učim više o digitalnom marketingu, blogovanju, pametnom vođenju instagram profila i sl.

 

 

Koliko je danas početnicima u ovoj oblasti lakše ili teže da postignu željene rezultate, da budu praćeni? 

 

A što se tiče početka karijere na instagramu i dostizanja rezultata na toj društvenoj mreži, to je već malo teže… Instagram više nije obična društvena mreža kakva je nekada bila. Vođe instagrama konstantno menjanju aplikaciju i više forsiraju da Instagram bude poslovna aplikacije, a samim time što rade na različitim novim update-ovima na instagramu, menja se algoritam, što otežava ljudima da stignu do željenih rezultata.

Ali uz pravu web blog i Instagram poslovnu strategiju, svi ciljevi mogu lako i brzo da se ispune.

 

Često pominješ i Bloger Fest kao udruženje koje je dosta pomoglo da se tvoj, sada već biznis izgradi. Možeš li nam reći nešto više o njima vašoj saradnji? 

 

Naravno da mogu. 

U zajednicu Bloger Fest učlanila sam se kada sam imala samo petnaest godina i u tom periodu apsolutno ništa nisam znala o poslovanju. Bloger Fest je meni ukazao mnoge prilike koje sumnjam da bih dobila da nije bilo njih, a neke od tih prilika su: pozivi na photoshooting-e, snimanje reklama, pozivi na radionice uživo, biznis edukacije putem njihovog web sajta, dolazak na prvi Bloger Fest ikada napravljen na Balkanu, kao i njihovu stalnu podršku.

 

 

https://www.instagram.com/p/CHLestFpNuM/

 

 

 

Zahvaljujući svemu tome, plus viđenjima sa mojim kolegama iz Bloger Fest zajednice, stekla sam znanje koje mi je bilo potrebno da izgradim svoj biznis.

I ako trenutno imam izgrađeno sve što sam zamišljala, Bloger Fest igra veoma lepu i značajnu ulogu u mome životu, i baš sam zahvalna što mi se ukazala prilika da budem član njihove zajednice.

 

 

Da li ti se dešavalo, s obzirom da si jako mlada ušla u svet biznisa, da postoje predrasude na osnovu tvojih godina?  Komentari koji ti se baš i ne dopadaju? Kako reaguješ na to? 

 

Mislim da dobijam više pozitivnih reakcija na moje znanje obzirom na moje godine, nego što dobijam negativnih komentara. Predrasuda će uvek biti, što mi je izuzetno žao, ali ko god prati mene i moj sadržaj duže, primetiće da bez obzira na svoje godine, mogu pružiti vrednosti i znanje kakvo teško da će pronaći bilo gde drugde na internetu.

 

 

https://www.instagram.com/p/CGnVApYJkaa/

 

 

 

 

 

 Otvorena je i online prodavnica? Da li smatraš da je neophodno stvoriti proizvod, da slava sama po sebi nije dovoljna? 

 

 

Biti slavan je velika čast i izuzetno veliki uspeh, ali uz slavu dolazi popularnost, koju ne bih mogla da definišem kao stalan pojam. Jednog dana možete imati slavu, drugi dan može sve da nestane. Zato smatram da je kreacija bilo kakvog načina prihoda novca neophodna, bilo da je u pitanju proizvod ili nešto drugo.

 

 

 

 

https://www.instagram.com/p/CGcu2UjJhQE/

 

 

 

 

Na koji način možemo znati šta je dobro za naš biznis? Kako izdvojiti jednu osobu kojoj se veruje u moru stručnjaka koji ,,niču“ svakodnevno? 

 

 

 

Moram priznati da je ovo izuzetno dobro pitanje.

Znate kako, danas je blogera, influencera i preduzetnika izuzetno puno. I baš zbog toga što nas ima u toliko veliko velikom broju, sve je teže opredeliti se za jednu osobu kojoj će da se veruje i čiji će se saveti slušati, jer na kraju dana svako od nas je različit i svako od nas svoje znanje i iskustva prenosi na drugačiji način.

Lično smatram da ljudi ne treba da se opredeljuju za jednu osobu kojoj će verovati i koju će slušati, zato što baš u ovom moru stručnjaka ima ljudi koji zaista poseduju neverovatno znanje I svačiji savet može da se iskoristi u pozitivne svrhe. Da sam ja slušala samo savete  jedne osobe, danas ne bih bila ovde gde jesam.

 

 

https://www.instagram.com/p/CG7ookCJz8g/

 

 

 

 

 

Na primer, ja svoj biznis sadržaj vodim na osnovu: prikupljenih informacija, potvrđenih informacija, ličnog iskustva i guide-ova. Sve što kod mene možete pronaći u biznis sadržaju pre svega sam ja probala, zatim sam tu oblast detaljno istražila, sakupila sam sve informacije o toj oblasti i sve sam to primenila na svoj biznis. Te procese kako sam ja uspela u nečemu i šta sam naučila, ja delim na svome blogu. To je moj način rada.

Ja znam šta je dobro za biznis ljudi koji me prate, jer sam sama imala uspone i padove dok sam jurila za istim ciljevima kao i oni.

 

 

 

Da li je neophodno imati sređen feed po pravilima koja nam se serviraju svakodnevno kako bi postigli maksimum?

 

 

 

Jeste bitno imati sređen feed i moram priznati da mnoga pravila koja prikazuju moje kolege blogeri i preduzetnici imaju smisla i zapravo su veoma korisna. Na instagramu sve se vrti oko algoritma, a ljudi koji se bave instagramom uporno pokušavaju da saznaju načine kako unaprediti svoj Instagram profil i postići uspeh, tako da u aplikaciji koja se zasniva na pravilima, prikazi smernica od strane blogera i preduzetnika mogu biti od velike koristi.

 

 

 

https://www.instagram.com/p/CGxTn20pBiM/

 

 

 

Da li smatraš da u svim tim pravilima gubimo emociju, odnosno ljubav prema onome što radimo, koja je ključna za sjajne rezultate? 

 

Iskrena da budem sa vama, ne znam. Instagram je sam po sebi postao ograničen, tako da te smernice koje dobijamo nam mogu samo pomoći da iz tih postavljenih granica izvučemo maksimum.

Smatram da bi Instagram bio mnogo bolji kada tih ograničenja ne bi uopšte bilo i kada bi svi mi mogli svoju kreativnost da razvijamo na različite načine, kao što to na primer možemo raditi na web sajtovima (blogovima). Ali šta bi bilo kada bi bilo…

Mislim da se emocija prema društvenim mrežama, pogotovo instragramu, može smanjiti, ali ne i izgubiti. Jer mi smo ipak ljudi, naviknemo se na ograničenja, koja nam kasnije više ni ne prave toliki problem i nervozu.

 

 

Kada bi sada počinjala, bez nekog cilja, plana… kako bi to izgledalo?

 

Sumnjam da bih mogla da počnem bez plana, ja bukvalno imam unapred ispanirano narednih pet godina mog života i to u detalje hahaha.

 

 

Šta bi poručila onima koji se ne usuđuju da krenu, misleći da je previše ljudi koji se bave istim poslom? Kako da se izdvoje iz mase?

 

Život je jedan, ukoliko imate želju da vodite biznis online, vodite ga! Nemate šta da izgubite, a imate toliko toga lepog da dobijete. Da, u industriji nas ima ogroman broj, ali vi zračite posebnom energijom, vi imate drugačiji stav od drugih, drugačiji način razmišljanja, kao i drugačiji način prenošenja znanja drugima i to je ono što će vas istaći.

Vi ste svakako posebni na svoj način, a putem interneta dozvolićete drugim ljudima to da primate, kao i da uče od vas.

 

 

Možeš li nam otkriti šta je to što nam pripremaš u budućnosti?

 

Prilično veliki broj mojih planova i ciljeva je već ispunjen, imam publiku koja me voli, blog mi je na njegovom vrhuncu, otvorila sam svoj brend i prodavnicu, stekla svoje prve klijente. Tako da trenutno imam neke sitne planove čisto da upotpunim svoj biznis, kao što su otvaranje youtube kanala, spremanje Novogodišnje sezone na mome blogu i kreacija novih produkta za 2021 godinu.

Što se tiče ciljeva u daljoj budućnosti, to ću za sada zadrati za sebe 😉

 

Hvala na izdvojenom vremenu. Želimo ti puno uspeha u budućnosti. Pratimo tvoj rad sa zadovoljstvom.

 

Hvala Vam na pozivu na intervju, na divnim željama i praćenju! Želim Vam sve najlepše <3

 

 

 

You may also like

Medijski partner kulturnim manifestacijama

Vaš Glas Je Važan, Vaše Mišljenje Je Važno. Mi Vam Možemo Pomoći Da Se Osećate Samopouzdanije, U Skladu Sa Svojom Prirodom, Van Okvira Koji Nam Se Nameću.

 
lipsandheels.com@gmail.com

@2023 – Lips&Heels. All Right Reserved. Designed and Developed by
Izrada sajta